top of page
חיפוש

נעים להכיר- כשחלום מתגשם

עודכן: 20 בנוב׳ 2021

"הדבר היחיד שיכול לעצור בעדך להגשים חלומותיך הוא את בעצמך"




שלום לכם :) אני מעיין, בת 43, נשואה באושר גדול ואמא ל-4 נסיכים (כן-כולם בנים..).גרה במשמר דוד. אני מחפשת תקופה את הטייטל שיגדיר אותי בצורה הטובה - אמא, יזמית, עצמאית ... וכשהתיישבתי לכתוב את הבלוג הזה החלטתי שבשלב זה של חיי אני כל כך הרבה דברים ביחד שמגדירים אותי מחדש וגורמים לי להרגיש שלמה ! כי בשנה האחרונה אני מגשימה חלום או בעצם כמה חלומות..

אז בואו נתחיל...

תמיד חלמתי על משפחה גדולה. בעל, בית, חצר, ילדים ולא אשקר חלמתי גם על ילדות עם שמלות וקוקיות. אחרי שתום ונעם נולדו איכשהו הפנמתי שלי כנראה לא יהיו בנות.. מן תחושת בטן כזו מאוד מאוד חזקה. רותם הצטרף אלינו לפני 10 שנים והסתובבתי גאה עם 3 בנים סביבי.. בעצם 4 כי לצידי תמיד היה גם יוסי בעלי האהוב!

לפני שנתיים, קצת אחרי שחגגתי את גיל 40 ("הנפלא") , הרגשתי את הבעירה הזו שלא עזבה.. את הקול הזה שמדבר איתי בלי הפסקה על השעון הביולוגי, על תום תקופת הפוריות ועל כך שאם עוד ילד זה עכשיו! יוסי שלי היה במקום אחר לגמרי - הילדים סוף סוף גדלו, אנחנו טסים לטיולים בחו"ל, הקריירה של שנינו בשיאה. מבחינתו לא צריך לגעת במה שטוב. אבל לא יכולתי לוותר. ועבד לי! בדיוק שהחלה הקורונה גיליתי שאני בהריון ושנינו היינו מאושרים!

על ההריון הזה לא אפרט כאן כי זה סיפור בפני עצמו. רק אגיד שלא היה קל בלשון המעטה ושהייתי מאושפזת תקופה ארוכה. אז כמו שסיפרתי- נודע לנו שיש לנו נסיך נוסף בבטן והשמחה בבית היתה גדולה :)

את תקופת הקינון העברתי כמו רובנו בעבודה מהבית.. ב-10 השנים האחרונות עבדתי כמנהלת גיוס בחברת היי-טק והיה לי ברור תמיד שזהו המסלול הנכון והמדויק עבורי. הייתי מוערכת, הגשמתי את עצמי מקצועית והכל היה באמת טוב! עד הקורונה... השהייה בבית ותקופת האישפוז הארוכה גרמו לי להתכנס פנימה ולשאול את עצמי האם אני מאושרת באמת? האם ההגשמה היא אמיתית וכנה ובעיקר איך אני רוצה לשלב את חיי המקצועיים עם המשפחה שגדלה?


ידעתי שזהו הזמן להיות אמיצה ולהגשים חלומות! חלום היזמות תמיד היה שם.. בעיקר ליוסי שידע תמיד שעסק עצמאי משלי הוא רק עניין של זמן. וזה היה הזמן. כל כך נכון ומדויק.


החדר של רני



אז עם הלידה של רני נולד לו בייבי נוסף- טייניז. החנות שלי שהיא כל כך אני :) המוצרים בחנות נבחרו אחד אחד והם מספרים את הסיפור שלי. את האהבה הגדולה שלי לילדים ולבית מעוצב.

כשעיצבתי לרני את החדר היה לי ברור שהתשוקה שלי היא בעיצוב נורדי של חדרי תינוקות וילדים! ולמה נורדי? כי הסגנון העיצובי הזה מאגד בתוכו אלמנטים שבאמת משפיעים על איכות החיים. מעבר ליופי יש בו בעיצוב הנורדי משהו מרגיע , נינוח, לא מתאמץ. השימוש בצבעים רכים, בחומרים טבעיים ובמחשבה על הסביבה הם שילוב מנצח מבחינתי.

סיפור שכזה :) מוזמנים להגיב בשמחה ולשתף מה החלום שלכם כי אף פעם לא מאוחר להגשים חלומות :)














494 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page