top of page
חיפוש

חומרים טבעיים בחדרי תינוקות-המדריך לממלכה קסומה

עודכן: 8 ביוני 2022

בשנים האחרונות המודעות לנושאי איכות הסביבה, שמירה על כדור הארץ ומיחזור עלתה בצורה משמעותית. באופן טבעי גם השימוש בחומרים ממוחזרים בביגוד ועיצוב מתחזקת, בעיקר כשמדובר על הדבר היקר לנו מכל-הילדים שלנו!

אז איך נעשה עבורם את הבחירה הבריאה והבטוחה ביותר?


יצור מקומי ועבודת יד- בעת בחירת ריהוט לחדר הילדים נעדיף שימוש ביצור מקומי ועבודת יד. הדבר יבטיח לנו קבלת מוצר שנחשף בצורה מינימלית לחומרים כימיים כיוון שלא עבר בפס יצור המוני וכמובן ייתן טאץ' יחודי לחדר. הקו המנחה שלנו בבחירת הרהיטים הוא עיצוב על זמני , כלומר- בחירת רהיטים טבעיים ובעיצוב קלאסי שיוכל לשמש אותנו שנים רבות. דוגמאות לחומרים טבעיים הם- במבוק, עץ, קש וסיבי עשב טבעי.

כותנה ממוחזרת זה הדבר- גם בבחירת טקסטיל ואקססוריז משלימים נעדיף שימוש בחומרים טבעיים כדוגמת כותנה ממוחזרת, פשתן, לבד ועוד. אירגונית למיטה מבד פשתן טבעי, שטיח קש , מגוון של קישוטי קיר עשויים לבד או 100% כותנה ואפילו עגלת בובה מנצרים, כל אלו יעניקו מראה רך ונעים ויאפשרו לנו לישון בשקט בלילה כאשר חדר התינוקות שלנו בטוח ובריא!








רהיטים רב תכליתיים -ניצול חלל החדר והפונקציונליות שבו חשובה לא פחות מהמראה, הקפידו לבחור רהיטים רב תכליתיים שיוכלו לשמש אתכם בצורה מיטבית למשך כמה שיותר זמן. כוננית במבוק היא דוגמא נפלאה לרהיט שיכול לשמש בתחילת הדרך לאיחסון צעצועים ומוצרי החתלה ובהמשך לאיחסון ספרי לימוד.







הימנעו מעומס – שימרו על קווים נקיים, צבעים פסטליים רכים והכי חשוב- אל תעמיסו ! עומס של צבעים וגירויים עלולים ליצור אצל התינוק עומס חושי וחוסר שקט. כדאי לתלות שטיח קיר או פוסטר בצבעים שקטים, שימרו על קו עיצובי מונוכרומטי, הניחו מספר פריטי עיצוב מיוחדים ושימרו על קו עיצובי רגוע ושלו.



עיצוב חדרי תינוקות היא ללא ספק אחת המשימות המהנות ביותר! אני מקווה שתהנו גם מהדרך :)

שלכם,

מעיין


32 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page