top of page
חיפוש

5 הדרכים להפוך את חדר התינוקות לרך ונעים

עודכן: 9 במאי 2021

ילדת ? מזל טוב! נכון שהיצור הקטן הזה יגרום לך גם לקטוף עבורו את הירח?

במשך 9 חודשים אנחנו "מקננות", מדמיינות ומתענגות על הרגע שבו נשב לנו מכורבלים עם הגוזל בחדר התינוקות היפה שנכין במיוחד בשבילו. ובכל זאת, לתינוק רצונות משלו והמציאות לפעמים מכה על פנינו ולא הכל כמו בסרטים... גזים, לילות לבנים, "קקי גב" ועוד הפתעות בדוגמת עייפות כרונית הם רק חלק ממה שמצפה לנו אחרי הלידה אבל אין ספק שחדר נעים יהפוך את הכל לקל ונעים יותר!

אז קבלי 5 טיפים איך לייצר אוירה מושלמת בחדר התינוקות!



1. תאורה

לחדר תינוקות בסגנון רך מתבקשת תאורה שמשלימה את העיצוב. בחירה פונקציונאלית של גוף תאורה תשמש אתכם שנים ארוכות ותשרה אוירה חמימה בחדר הילדים. מומלץ להתקין מנורת קיר עם אור רך וכן תאורת תקרה מעוצבת שתתאים לחדר גם שהתינוק יגדל ויהפוך לפעוט מתוק!





2. טקסטיל

פרטי טקסטיל רכים ואיכותיים כמו-טטרות, נחשושים, כריות יעניקו לחדר צבעוניות נעימה ויאפשרו לתינוק להיות רגוע ונינוח בשעות היום והלילה.









3. אקססוריז

חדר התינוקות יגדל עם הילד חשוב לבחור בפרטי עיצוב בצבעים ניטרליים שישמשו לשנים רבות. החדר ישמש לשינה ולמשחק. נאבזר אותו בשטיחים רכים, קישוטי קיר, סלי אחסון ומדפים. חשוב לא לייצר עומס ויזואלי ולבחור מוצרים איכותיים וייחודיים.






עיצוב נורדי נתפס לרוב כמינימליסטי וטהור ששם דגש על מרקמים וצורות. אבל אנחנו אוהבות גם לזרוק קצת צבע בחדר הילדים עם פוף צבעוני להיזרק עליו, מדף גלידות צבעוני וממיס או כרית רצפה קשת בענן לנוח עליה ולדמיין ...

אחד החומרים היפים ביותר לשימוש בחדר ילדים הוא ראטן טבעי... יש בו משהו כל כך תמים ואמיתי, בדומה לקטנטנים עצמם. שימוש בפרטי ריהוט בעלי מראה טבעי לחדר ילדים הופך כל חדר לקליל. לא משנה גודל החדר.





4. איחסון

גם אם זה לא נראה כעת , לתינוקות יש ציוד רב ותכנון מוקפד של מקומות איחסון פתוחים וסגורים יאפשר לכם לשמור על סדר בחדר. כוננית ספרים מבמבוק או seagrass וסלי אחסון מעוצבים לצעצועים יאפשרו סידור יעיל ופרקטי בחדר. סלים ( בדוגמת ינשוף , שועל, קיפוד ועוד ) הם פריט מקסים , פרקטי, פונקציונלי ופשוט שניתן להניח בכל מקום בחדר.

הסל משמש לאחסון וארגון צעצועים .אפשר להשתמש במגוון גדלים וסגנונות באותו חדר.













5. צעצועים

אנחנו מאמינות בבחירה נכונה של צעצועים איכותיים. תמיד נעדיף צעצוע איכותי אחד על פני צעצועי פלסטיק זולים. על הדרך גם נעשה משהו טוב לסביבה...

קוביות משחק מעץ, מוביילים מחומרים רכים, בובות נעימות ופריטים שגם ילדים וגם מבוגרים נהנים לשחק איתם.












90 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page